Prvním předpokladem úspěchu ve virtuálním prostoru je pořízení si vlastní internetové prezentace. Jenom na takovém webu se totiž dá publikovat to, co chce člověk ostatním sdělit, a bez takového sdělení by se nepodařilo navázat dostatečně rozsáhlou komunikaci spojenou s navázáním nezbytných kontaktů.
Jenže mít web ještě není ani zdaleka všechno. Ten totiž umožňuje spojení svého majitele se světem, ale nezaručuje ho. Na to je totiž ještě třeba, aby někdo takovouto prezentaci v moři jiných objevil.
A představte si docela obyčejného uživatele. Jak má tento prohlédnout všechno, co je na internetu publikováno, a jak má v tom všem najít třeba právě tu vaši stránku? A jak má poznat, že si má právě tuto oblíbit, že se na ni má vracet a činit tak, jak je vám libo? Pravděpodobnost, že k tomu dojde, je skutečně jenom mizivá.
Ale dá se významně zvýšit, pokud si člověk nechá pomoci optimalizací pro internetové vyhledávače.
Ono totiž klidně stačí i jenom obrátit se na odborníky na onu optimalizaci neboli SEO a ti už se důmyslnými počiny postarají o to, aby jim svěřený web slavil úspěchy. Zkontrolují dotyčný web samotný, aby se z něj odstranily jeho případné nedostatky, zajistí pro něj dostatek prospěšných zpětných odkazů, směřujících sem návštěvníky odjinud, obstarají kvalitně napsané články a další texty, které jednak naplní tento web a jednak ho budou propagovat jinde, zvolí ideální klíčová slova a postarají se o reklamu a úspěch se nemůže nedostavit. A věřte, že cena SEO optimalizace určitě není nikterak přemrštěná, že se za ni zmíněné změny k lepšímu určitě vyplatí.
Protože bez optimalizace, tedy bez posunu toho kterého webu v internetovém vyhledávači na přední a nejnavštěvovanější pozice, by bylo naivní doufat, že se svět začne o tento masově zajímat, že ho všichni snadno najdou a zužitkují.
A k čemu je web bez návštěvníků? Odpovězte si sami.