Pak už si musí sám umět spočítat, nebo mít na to lidi, zda se to vyplatí. Což spočítat dopředu snad ani nelze. Faktem je, že pokud do reklamy vrazil deset tisíc dolarů, a díky ní získal těch dolarů pět tisíc, nebude to dobrá cesta. Jednoznačně prodělal, a to ke špatně. Bude asi třeba vymyslet nějaký marketingový tah. Možná není od věci zadat reklamu, které se říká PPC, což v angličtině znamená něco jako Pay Per Click. Tedy, plať za klik. V praxi je to tak, že se platí skutečně jen za kliknutí na tuto reklamu a za nic jiného. Ve své podstatě by neměla být prodělečná. Taková PPC reklama správa, které nic neobnáší není úplnou novinkou, naopak, je tu již velmi dlouho, ale nyní prožívá svůj boom, lze-li to tak nazvat. Proto se nyní dává všude možně, a proto si ji může dovolit naprosto každý. I takové firmičky, nebo začínající podnikatelé, které na drahé reklamy prostě nemají peníze.
Tyto reklamy se dávají na internetové webové stránky, které jsou někde nahoře po jakémkoli vyhledávání. Pokud jsou někde dole, kam už si člověk běžně ani nezaroluje kolečkem myši, nemá smysl tam reklamu strkat. I když je pravda, že to nic nestojí, tak proč by tam nemohla být. Ale lépe je být vidět. To totiž znamená větší potencionální obrat. Takže je třeba dalšího specialistu. A ne jednotlivce. Ano, přichází ke slovu SEO agentura. Asi netušíte, co to vůbec je.
Tak tedy SEO je opět zkratka z angličtiny a znamená Search Engine Optimization. Tedy, optimalizace pro vyhledávače. Jde o to, že vyhledávač, například Google, řadí weby podle daných parametrů. A ty je třeba pro něj optimalizovat. Čím lépe je to uděláno, tím výše se webové stránky objeví, a tak mají značně velikou návštěvnost. Tak se samozřejmě zvyšuje i počet pravděpodobných kliknutí na jakoukoli reklamu. Proto se musí SEO specialisté snažit, aby byly weby, o které se starají co nejvýše.